penerbangan

ATURCARA

HARGA PAKEJ

HARGA TERMASUK

HARGA TIDAK TERMASUK

pilih tarikh kesukaan anda

keistimewaan pakej Morocco, spain & portugal kami

penginapan selesa

pengangkutan selesa

100% pakej muslim

lawatan 'rare'

group selesa

Pakej premium kami menawarkan penginapan hotel yang bertaraf 4 bintang dan twin sharing basis. Hotel yang disediakan juga mempunyai breakfast yang menawarkan pelbagai jenis makanan yang dihidangkan secara ‘buffet style’.

Anda akan dibawa berjalan menggunakan bas yang mempunyai ‘air-conditioner’ sepanjang trip 12 hari 10 malam. Kami menyediakan pemandu bas professional tempatan di setiap negara yang dilawati.

Itinerari yang disusun sangat baik supaya waktu solat travel guest kami terjaga. Selain itu, Restoran & makanan yang dihidangkan adalah halal.

Untuk pakej ini kami akan membawa anda ke tempat ‘rare’ di mana agensi lain tidak bawa travel guest mereka iaitu Fez. Fez adalah bandar lama yang mengeluarkan produk kulit yang diproses secara tradisional.

Kami menjanjikan anda group yang selesa di mana kami hanya membawa group bersiaz 16 – 25 orang sahaja setiap departure supaya keselesaan group terjamin.

soal jawab

Ya, Harga di atas sudah termasuk tiket kapal penerbangan premium terbaik Emirates Airline

Tidak, pakej ini menggunakan itinerari multicity di mana kita akan mula lawatan di Casablanca & menaiki penerbangan balik melalui Madrid supaya dapat menjimatkan lawatan & menjamin keselesaaan travel guest kami supaya tidak penat.

Ya, sangat sesuai kerana pakej ini adalah pakej friendly warga emas. Selain itu, kami menggunakan pengangkutan private dan group hanya bersaiz 16 – 25 orang sahaja supaya keselesaan travel guest kami terjamin.

Sudah tentu boleh, 

Bayar deposit sebanyak RM 1,000 dahulu untuk tempah slot.

baki bayaran boleh buat secara ansuran dan perlu dijelaskan 45 hari sebelum penerbangan.

Pakej ini adalah pakej Fullboard termasuk makanan halal sebanyak tiga kali sehari. Selain itu, pakej ini juga menyediakan satu botol air mineral setiap hari sepanjang lawatan.

Gambar Morocco, spain, & portugal

Nak jelajah dunia bersama kami?

Deposit hanya RM 1,000 seorang untuk tempah slot, Baki bayaran boleh bayar secara ansuran. Isi borang pendaftaran di bawah untuk  tempah slot anda sekarang.